Bønner kan være så mangt…

Isak glorHva i alle dager??

 

Menneskemannen min begynner å bli vanskelig å ha med å gjøre. Her har jeg gått hele vinter`n gjennom og bare ventet på å få drite i den store sandkassa mi.
Men, tror dere han unte meg det? Neeeiiida!
Jeg hadde knapt gjort fra meg et par ganger, før han drog en svart stor ekkel plastikkdings over hele toalettet mitt. Snakker om å være kjip assa!

SvartenTil og med Svarten, min ekte hannkattpappa syntes dette var stusselige saker.

 

Jeg prøvde selvfølgelig å protestere, og sette ham på plass for sin uskikkelighet, -men til ingen nytte. Plastikkgreia var kommet for å bli. På spørsmål fra meg om hvorfor han besudlet min frilufts-wc svarte han tørt,
-Dette skal hindre ugresset i å komme opp og ta over hele kjøkkenhagen!

markdekkeplastSvart ekkel plastikkdingsgreie

 

Ugress??? Kaller han det ugress? Det er jo den perfekte biotop for saftige tordivler og gresshopper jo! Disse snacksene er det beste jeg vet. Bare tanken på å kjenne knuspingen mellom jekslene av sprø og saftige billeskall, får tennene mine til å løpe i vann, tjern, innsjøer, elver og til og med strie bekker.

Nei, den unnskyldningen for hærverket sitt, syntes jeg var syltynn!
Han sier også at dette året vil han ha klosterbønner og sukkererter her,
-hva det enn er for noe.
Jeg skal sannelig passe på å hvesse klørne mine på disse bønneertebuskebuskene som en søt hevn. Jeg, Isak, the one and only, skal klatre oppi dem, flå dem, bite i bladene, ju neim it!

Bønner lissom, han ser meg nå ut som ei bønne..
Skal sørge for at han trenger alle sine bønner når jeg setter kloa i baken på ham ved anledning…

 

Grrrr!
Hilsen en småsur Isak

 

4 thoughts on “Bønner kan være så mangt…

  1. Hallå Isak- skjønner godt at du er sur jeg! Plastikkdingsgreie over DEN fine jordflekken er bare HELT uakseptabelt asså. Tenk så mye fin graverullemoro man kan ha på en sånn flekk . Nei, hopp opp og bit gubben i kneet du !!! Voff fra Wilma

    • Haia Wilma 🙂

      Ja, tenk at de derre mennesketjenerne våre holder på å lage et såkalt drivehouse, må være no fancy utenlandsk hus som man driver med tinger og tanger inni, ikke vet vi. De har jobbet og muttret, vatret og skrudd, og nå er rammeverket nærmest oppe, så de er såre fornøyd. En ting er sikkert og det er at Isak og jeg kommer til å ta over det derre huset, fint å ligge å sove i vettu 😀

      Pusekoser fra Mjå & Isak 🙂

  2. Tilbaketråkk: Dekkbarkdass og bygging av hus til murerbier | Kattslarv

  3. Tilbaketråkk: Hemmeligheten avslørt! | Kattslarv

Legg igjen en kommentar

